Min bror,......

Idag sender jeg några tankar till min bror........han och hans lilla familj kämpar på för att få vardagen att gå runt. Vi andra har även varit där, med små barn, med sjuka små barn och andra bekymmer som tär på familje livet. Så därför skickar jag varma kramar och styrke kramar till dig bror och ber dig kämpa på,......det är lättare sagt än gjort nu när andra saker också påverkar dig,.... du har kämpat för att komma dit du är idag och ska vara stolt över det....vi är stolta över dig,...det finns vissa element som du nu vet om, som varför och som du måste arbeta med och axeptera i din egen takt.......Du har så mycket att vara stolt över,.....din nykterhet,.....dina fina , underbar barn,....vilken otrolig bra pappa du är,.......så vidga sina vyer och kämpa på,.......klem till dere....
 
 
 
 
 


 

 

Kommentarer
Postat av: Frans Joachim H. Peeters

Hei kjære savnede søster. Hadde du visst hvor mye jg savner dg hadde du kommet hjem.
Takk for fine ord,de varmer og hjelper veldig i en eller slitsom tid. Ordene gjør mer en et år med kokkosbehandling(ja,jg r bopolar og har ad/hd) Forklarer endel. Ville bare si at jg leser det ofte når livet sparker meg i balla...(ofte) så takk kjære deg deg<3 Savner dere masse. Ps! Hils min stor nevø (mann nå)og gratulere ham med dagen og gi ham en klem fra alle oss!!!
Hele fra hele gjengen!!!!!

Svar: >mange store klemmer......söstra di!
thetinymoments.blogg.se

2013-08-01 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0