Mysigt....

Ibland rullar livet på helt av sig självt och man hinner inte ens andas som man ska......sen får man den där lilla känslan av lycka som sköljer in över en ibland, då går jag liksom utanför min kropp och tittar in i mitt känslohus...,,, å bara njuter,det behöver inta vara stora greier bara att få fika med en kompis, eller skratta med min man eller sitta och luncha med mina barn och i samtal med dem och de med varandra konstantera vilka härliga nästa vuxna människor de har blivit....,, jag ser de genom mitt fönster och vet att vi har gjort ett bra jobb, givet de en trygg barndom... snart ska de bege sig av och segla för eget segel.,,,, sännande men samtidigt nyttigt...,,,,de små stunder kan jag leva på några dagar och hämta näring av..........
nu är det mellan barnet och jag som drar till London .....ska bli trevligt, bar länge sen bara hon och jag umgicks....,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0