Svårt att hinna med...

Det är svårt att hinna med allt man vill för tiden ,...det är skolavslutningar, husbyggen och göra sig redo för flytt,....och ja allt det andra som ingår i vardagen. Det roliga är att jag ska få följa med min klass till hösten upp till ettan,....spännande och säkerligen mycket jobb,.....men det är det redan nu,.......samtidigt så älskar jag det,....efter ett år i skolvälden så ser jag ändå att jag på nåt sätt passar in i skolväsnet,.....fråga mig inte hur för jag ser inte mig själv som lärare,......men ändå så gör jag det,.....har dock tänkt på att avsluta bloggen då jag inte hinner med ,...har haft den i 3 år och den har fyllt sin funktion men nu har jag inte längre samma behov av den ,...jaja vi får se det får mogna fram,.....ha en skön sommar dag där ute,.....snart blir det en tur till västkusten,......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0