Härliga kaos,....

Så kändes det inte i morse när jag vaknade med migrän,......katten kräkdes,...hunden åt kräket,.....och kräktes sen efter en timme,.....minstingen hade ont i huvudet,......mellan barnet hade ont i tänderna efter att ha satt in en liten tandställningen igår,....och glöm inte att hunden började löpa,......min morgon,......jag började nästan skratta för det händer bara mig,.....innan jag åkte till jobbet hade jag tvättat golvet, toaletten samt tömt diskmaskinen, hängt tvätten samt rastat hunden,......min eftermiddag har dock varit lugnare,.....men migränen finns kvar ,...sitter i nacken när jag stressar och den här veckan har varit fullt upp med allt från jobbet och här hemma,....ibland skulle jag ändå vilja vara hemma fru,.......eller? med sovmorgon till halv 7,diska och städa, hänga tvätt och handla och laga mat,......men med ledighet att göra allt det där som jag nu inte hinner,.......är trött på stress samt alla måsten,....men dessa måsten har vi all ihopa,...det gäller bara att priotera samt delegera och planera,...jepp tar det när jag hinner,....

dagens synda bock,....men fin är han,.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0